یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

دانلود سیو بازی ها

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

خرید بازی کامپیوتری | فروشگاه اینترنتی جی تی استار

بازی Trackmania Turbo (ترک مانیا تربو) یک بازی در سبک مسابقه ای میباشد این بازی هیجان انگیز در سال 2016 میلادی توسط شرکت Ubisoft برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است در بازی شاهد گیم پلی بسیار جذاب و نفس گیری هستیم وجود جاده ها و مسیرهای مختلف در کنار امکان بازی انلاین یا شبکه ای، هیجان خاصی را به این بازی داده است. هم اکنون میتوانید بازی Trackmania Turbo نسخه شرکتی پرنیان برای کامپیوتر را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید تریلر جدید، داستان، گیم پلی و تصاویری از بازی Trackmania Turbo را مشاهده کنید… نوشته بازی Trackmania Turbo برای Pc نشر Parnian اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Trackmania Turbo برای Pc نشر Parnian
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی کامپیوتری PES 18، یک بازی در سبک ورزشی و مسابقه ای میباشد که در سال 2017 میلادی توسط شرکت Konami برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است این بازی هفدهمین نسخه از سری پی اس محسوب میشود و برای علاقه مندان به بازیهای فوتبالی 100% پیشنهاد میشود این نسخه اخرین اپدیت Pes 2018 میباشد و دارای لیگ برتر و تیم ملی ایران میباشد. و اینبار میتوانید بازی PES 2018 دارای لیگ برتر و تیم ملی ایران به همراه جام جهانی 2018 روسیه نسخه پرنیان را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، ویژگی های نسخه و تصاویر بازی PES 2018 لطفا ادامه مطلب را مطالعه فرمایید... نوشته بازی PES 2018 & League Bartar & World Cup برای Pc اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی PES 2018 & League Bartar & World Cup برای Pc
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Soldiers of the Universe (سربازان جهان) یک بازی اکشن و تیراندازی میباشد که در سال 2017 میلادی توسط شرکت Rocwise Entertainment برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است. بازی Soldiers of the Universe دارای دوربین اول شخص میباشد و سبکی شبیه به بازیهای سری کالاف دیوتی و بتلفیلد دارد که اگر به این سبک علاقه دارید این بازی نیز حتما پیشنهاد میشود. و هم اکنون میتوانید بازی Soldiers of the Universe نسخه شرکتی پرنیان را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، تریلر جدید، داستان و عکسهای بازی Soldiers of the Universe میتوانید ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Soldiers of the Universe برای Pc اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Soldiers of the Universe برای Pc
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Resident Evil 4 (رزیدنت اویل 4) نسخه HD یک بازی در سبک تیراندازی و اکشن میباشد که در سال 2014 میلادی توسط شرکت Capcom برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Resident EVIL 4 HD، چهارمین نسخه رسمی از سری رزیدنت اویل میباشد این نسخه دارای گرافیک و نورپردازی بهتری نسبت به نسخه اصلی Resident Evil 4 میباشد و قطعا میتواند ساعتها شما را سرگرم کند. داستان بازی Resident Evil 4 از اینجا شروع میشود که Leon برای نجات جان دختر رئیس جمهور به یک روستای دور افتاده میرود اما اتفاقات انگونه که باید پیش نمیرود و یک داستان ترسناک دیگر نیز شروع میشود. سری بازی های رزیدنت اویل به خاطر همین هیجان و ژانر خاص سرامد بازیهای ترسناک میباشند… هم اکنون میتوانید بازی Resident EVIL 4 نسخه HD نشر شرکتی گردو را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت… بازی Resident EVIL 4 مخصوصا نسخه HD برای دوستداران سری رزیدنت اویل حتما پیشنهاد میشود در ادامه میتوانید تصاویر، داستان، گیم پلی و تریلر جدید این بازی هیجان انگیز را مشاهده فرمایید. نوشته بازی Resident Evil 4 Ultimate HD برای pc اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Resident Evil 4 Ultimate HD برای pc
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Need for Speed Hot Shift (نید فور اسپید شیفت) یک بازی در سبک مسابقه ای و ماشین سواری میباشد این بازی هیجان انگیز در سال 2009 میلادی توسط شرکت Electronic Arts برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است در بازی Need for Speed Shift دیگر خبری از پلیس یا خط داستانی نیست شما با حضور در مسابقات به رقابت با دیگر ماشینها میپردازید اما نه مثل سایر نسخه های این سری. در بازی نید فور اسپید شیفت اگر سرعت شما بیش از حد زیاد شود صدای فریاد راننده را میشنوید و اگر تصادف کنید شدت تصادف و خرابی بستگی به میزان سرعت و نحوه برخورد شما دارد این بازی پانزدهمین نسخه از سری نید فور اسپید است... هم اکنون میتوانید بازی Need For Speed Shift (نید فور اسپید شیفت) نسخه شرکتی پرنیان برای کامپیوتر را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید داستان، گیم پلی و تصاویری از بازی Need For Speed Shift را مشاهده کنید… نوشته بازی Need For Speed Shift برای Pc نشر Parnian اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Need For Speed Shift برای Pc نشر Parnian
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Homefront The Revolution (هوم فرانت رولیشن) یک بازی تیراندازی با دوربین اول شخص میباشد که در سال 2016 میلادی توسط شرکت Deep Silver برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است. بازی Homefront The Revolution در ادامه بازی Homefront ساخته شده است داستان این بازی در مورد حمله کره شمالی به خاک امریکا و اشغال ان میباشد که با انقلاب مردم امریکا مواجه میشوند. و هم اکنون میتوانید بازی Homefront The Revolution نسخه شرکتی پرنیان را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، تریلر جدید، داستان و عکسهای بازی Homefront The Revolution میتوانید ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Homefront The Revolution برای Pc نشر پرنیان اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Homefront The Revolution برای Pc نشر پرنیان
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Far Cry 2 (فارکرای 2) یک بازی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص میباشد که در سال 2008 توسط شرکت Ubisoft برای پلتفرم Pc منتشر شده است این بازی دنباله Far Cry 1 میباشد و دومین نسخه اصلی از سری محبوب بازیهای فارکرای میباشد جهان این بازی بصورت Open World میباشد و امکان استفاده از انواع سلاحهای گرم وجود دارد البته برای ارتقاء و خرید سلاحهای قوی تر باید پول بدست بیاورید... هم اکنون میتوانید بازی Far Cry 2 نسخه پرنیان را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید تریلر جدید، گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Far Cry 2 را مشاهده کنید اگر از طرفداران سری فارکرای هستید این نسخه نیز حتما پیشنهاد میشود... نوشته بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر نشر Parnian اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر نشر Parnian
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Call of Duty Ghosts یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن میباشد این بازی هیجان انگیز دهمین نسخه از سری بازی های کالاف دیوتی میباشد بازی Call of Duty Ghosts روند سری کالاف دیوتی را حفظ کرده و داستان ان مربوط به وقایع جنگی در اینده میباشد و شما در نقش یکی از افراد گروه اشباح حضور دارید که مخصوص عملیاتهای خرابکاری و مخفی کاری به وجود امده اند... هم اکنون میتوانید بازی Call of Duty Ghosts (ندای وظیفه : اشباح) نسخه شرکتی گردو را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت… برای توضیحات بیشتر، داستان، گیم پلی و تریلر بازی کالاف دیوتی گوست لطفا ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Call of Duty Ghosts برای Pc نشر Gerdoo اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Call of Duty Ghosts برای Pc نشر Gerdoo
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Dark Souls II (ارواح تاریکی 2) یک بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و نقش افرینی میباشد که در سال 2014 میلادی توسط شرکت BANDAI NAMCO Entertainment برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی هیجان انگیز Dark Souls II دومین نسخه از سری بازیهای دارک سولز میباشد که در ادامه بازی دارک سولز 2 امده است. هم اکنون میتوانید بازی Dark Souls II نسخه گردو را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت… در ادامه میتوانید تریلر جدید، گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Dark Souls II را مشاهده کنید… نوشته بازی Dark Souls II برای Pc نشر Gerdoo اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Dark Souls II برای Pc نشر Gerdoo
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Killing Floor 2 یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن میباشد این بازی هیجان انگیز دومین نسخه از سری بازی های Killing Floor میباشد البته نسبت به نسخه قبلی دارای گرافیک و گیم پلی خیلی بهتری میباشد بازی Killing Floor 2 در سال 2016 میلادی توسط شرکت Tripwire Interactive برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است و دارای داستانی در سبک اخرالزمانی و بقا میباشد. هم اکنون میتوانید بازی Killing Floor 2 نسخه شرکتی گردو را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، داستان، گیم پلی و تریلر بازی Killing Floor 2 لطفا ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Killing Floor 2 برای Pc نشر Gerdoo اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Killing Floor 2 برای Pc نشر Gerdoo
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی کیش یک ادم کش (Assassin's Creed Revelation) یک بازی ویدیویی است که توسط یوبی‌سافت مونترآل و در سبک مخفی‌کاری و اکشن ماجرایی در دنیای آزاد ساخته و منتشر شد.

داستان این بازی در ادامهٔ داستان نسخهٔ پیشین این سری، کیش یک آدم‌کش: برادری (Assassin's Creed: Brotherhood)  روایت می‌شود.

و تیم ما امروز سیو این بازی برای شما اماده کرده با این سیو می توانید از تمام امکانات استفاده کنید و محدودیتی برای شما وجود ندارد.

لطفا برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید....

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 30


بازی (gta iv) از جمله بازی های محبوب و ششمین نسخه از سری بازی های (gta) است.

عواملی مانند گیم پلی عالی و جذاب داستانی خوب و عواملی دیگر سری بازی های (gta) را معروف و محبوب کرده است.

اما ما اینک سیو این بازی را برای شما اماده کرده ایم که با ان می توانید از همه ی امکانات بدون محدودیت استفاده کنید و امید است است با این کار از این بازی بیشتر لذت ببرید...

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید....

 

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 30


بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege برای Pc

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege برای Pc


بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege (تام کلنسی رینبو سیکس سایج) یک بازی در سبک کشن و تیراندازی با دوربین اول شخص میباشد که در سال 2015 میلادی توسط شرکت Ubisoft برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است. بازی جوایز متعدد و امتیازات مثبتی را کسب کرده است و کار گروهی و بازی چند نفره ان به خوبی طراحی شده است اگر سری Tom Clancy's Rainbow Six را تجربه کرده اید این نسخه نیز حتما پیشنهاد میشود. و هم اکنون میتوانید بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege (تام کلنسی رینبو سیکس سایج) نسخه شرکتی پرنیان را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، تریلر جدید، داستان و عکسهای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege میتوانید ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege برای Pc اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege برای Pc
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor

نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor


تعیین نقش کاربری این موضوع که چگونه برا اساس نقش کاربران در وردپرس می توان با توجه به نقش هایی که دارند محدودیت هایی ایجاد کرد و به هر کدام وظایف و نقش های مشخصی را نسبت داد موضوع مهمی برای همه مدیران سایت‌های وردپرسی است. در این زمینه افزونه‌های وردپرسی مختلفی وجود دارد که […] نوشته نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


حل مشکل پیوندهای شکسته در وردپرس

حل مشکل پیوندهای شکسته در وردپرس


شکسته شدن لینک‌ها در وبسایت زمانی رخ می‌دهد که محتوایی جا به جا شود یا آدرسی تغییر کند و امکان ریدایرکت یا انتقال به آدرس جدید برایش فراهم نباشد. در چنین مواقعی با خطای 404 یا عدم یافتن صفحه مورد نظر مواجه می‌شویم. همین خطا باعث از دست رفتن رنک و امتیاز شما از سمت گوگل شده […] نوشته حل مشکل پیوندهای شکسته در وردپرس اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
حل مشکل پیوندهای شکسته در وردپرس
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بالا بردن امنیت وردپرس به زبان ساده

بالا بردن امنیت وردپرس به زبان ساده


ساخت یک وبسایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس جدای از تمام مزیت‌هایی که دارد، خطرات خاص خود را نیز داراست . وبسایت‌های ساخته شده با وردپرس نیز می‌توانند در مقابل حملات آنلاین و رخنه‌ها قابل نفوذ و آسیب پذیر باشند. اما این مسئله نباید باعث شود ما وردپرس را یک سیستم ضعیف و به درد نخور ببینیم؛ […] نوشته بالا بردن امنیت وردپرس به زبان ساده اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
بالا بردن امنیت وردپرس به زبان ساده
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال خودکار مطالب در وردپرس با Auto Post Scheduler

ارسال خودکار مطالب در وردپرس با Auto Post Scheduler


معمولا وقتی تصمیم به ساخت وبسایت می‌گیریم، یادمان نیست که باید برای تولید محتوای آن وقت بگذاریم و نظم خاصی را رعایت کنیم. دقیقا بعد از ساخت سایت وقتی چنین موضوعی را متوجه می‌شویم، دلسرد شده و بی‌حوصلگی می‌کنیم و در نهایت به نتیجه مطلوبی هم نمی‌رسیم. بهترین راه رسیدن به موفقیت در کسب و […] نوشته ارسال خودکار مطالب در وردپرس با Auto Post Scheduler اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
ارسال خودکار مطالب در وردپرس با Auto Post Scheduler
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


افزایش سرعت وردپرس به کمک افزونه‌ها

افزایش سرعت وردپرس به کمک افزونه‌ها


برای مدیران سایت هیچ چیزی بدتر از یک سایت با سرعت پایین نیست. تحقیقات نشان داده که بازدیدکنندگان وقتی با یک وب‌سایت کم‌سرعت مواجه می‌شوند در عرض چند ثانیه از سایت خارج می‌شوند، مخصوصا اگر روی گوشی تلفن همراهشان سایت را باز کنند. سرعت ‌بالای وب‌سایت، علاوه بر اینکه تجربه کاربری بهتری فراهم می‌کند، نرخ […] نوشته افزایش سرعت وردپرس به کمک افزونه‌ها اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
افزایش سرعت وردپرس به کمک افزونه‌ها
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مقایسه Wordfence Security با iThemes Security و بررسی ویژگی آن‌ها

مقایسه Wordfence Security با iThemes Security و بررسی ویژگی آن‌ها


امنیت سایت موضوع کاملا جدی است که هرگز نباید از آن غافل شد، اگر سهل انگاری کنید مطمئنا جایی با یک مشکل بزرگ مواجه شده و شکست می‌خورید. این شکست می‌تواند خیلی ساده یا خیلی سخت باشد. به هر حال باید همیشه مواظب خطرات باشید. وبسایت‌های بزرگ برای تامین امنیت سایت خود حتی از اشخاص […] نوشته مقایسه Wordfence Security با iThemes Security و بررسی ویژگی آن‌ها اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
مقایسه Wordfence Security با iThemes Security و بررسی ویژگی آن‌ها
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


جلوگیری از اسپم شدن ایمیل در وردپرس

جلوگیری از اسپم شدن ایمیل در وردپرس


همه ما تجربه دریافت ایمیل‌های مهمی را در بخش اسپم داشته‌ایم. حتی گاهی یادمان می‌رود این بخش را در سرویس ایمیل خود چک کنیم و احساس می‌کنیم این بخش به درد نخور است. اسپم شدن ایمیل‌ها در وردپرس نیز شایع است. گاهی فرم‌سازها با ارسال ایمیل، این مشکل را به وجود می‌آورند. گاهی خبرنامه‌ای که ارسال می‌کنید به […] نوشته جلوگیری از اسپم شدن ایمیل در وردپرس اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
جلوگیری از اسپم شدن ایمیل در وردپرس
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ویژگی های کتابخانه وردپرس که حتما باید بدانید


امروز بیایید با ویژگی های کتابخانه وردپرس آشنا شوید تا بتوانید رسانه‌ها را بهتر بارگذاری کرده و به کاربران خود نمایش دهید. بیشتر کاربران وردپرس این عقیده را دارند که کتابخانه چند رسانه‌­ای وردپرس فقط برای ذخیره فایل­‌های رسانه‌­ای است. اما این بخش دارای قابلیت­‌های دیگری هم است که در این مقاله قصد داریم به ویژگی […] نوشته ویژگی های کتابخانه وردپرس که حتما باید بدانید اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
ویژگی های کتابخانه وردپرس که حتما باید بدانید
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ساخت گالری تصویر در وردپرس به زبان ساده

ساخت گالری تصویر در وردپرس به زبان ساده


داشتن یک گالری تصویر حرفه‌ای برای برخی وبسایت‌ها گزینه ضروری و مهمی است. مثلا فرض می‌کنیم شما یک سایت عکاسی دارید و لازم است علاوه بر اینکه آن‌ها را بصورت تکی نمایش دهیم، بصورت یک گالری زیبا به نمایش بگذاریم. در وردپرس شما می‌توانید این‌کار را با استفاده از افزونه‌ها یا روش‌های دیگر انجام داده […] نوشته ساخت گالری تصویر در وردپرس به زبان ساده اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
ساخت گالری تصویر در وردپرس به زبان ساده
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ساخت سایت خبری با وردپرس به کمک افزونه ها

ساخت سایت خبری با وردپرس به کمک افزونه ها


وردپرس را در جهان به عنوان یک پلتفرم محبوب برای ساخت انواع سایت ها می‌شناسند و واقعا هم همین‌طور است. با کمک آن به راحتی می‌توانید وبسایت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… بسازید و در ساخت آن با هیچ محدودیتی مواجه نمی‌شوید. در واقع وردپرس بخشی از موفقیت خود را مدیون افزونه‌های وردپرسی است زیرا با کمک […] نوشته ساخت سایت خبری با وردپرس به کمک افزونه ها اولین بار در وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس پدیدار شد.
ساخت سایت خبری با وردپرس به کمک افزونه ها
وردپرس داغ | افزونه رایگان | قالب وردپرس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


5 بازی اکشن محبوب مناسب سیستم های ضعیف

5 بازی اکشن محبوب مناسب سیستم های ضعیف


در این پست به معرفی 5 بازی اکشن محبوب مناسب سیستم های ضعیف خواهیم پرداخت بازیهایی که در اینجا معرفی میکنیم از محبوبیت بسیار بالایی بین گیمرهای دنیا بخصوص ایرانی ها برخوردارند و چه بسا شما با انها خاطرات زیادی نیز داشته اید این بازیها دارای سبک اکشن میباشند و برای رده سنی +18 مناسب […] نوشته 5 بازی اکشن محبوب مناسب سیستم های ضعیف اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
5 بازی اکشن محبوب مناسب سیستم های ضعیف
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


15 هزار تومان تخفیف بگیرید!


خیلی ساده و بی دردسر میتونید از تخفیف 15 هزار تومانی فروشگاه اینترنتی بزرگ استایل استور بهرمند شوید این تخفیف قابل استفاده برای همه کسانی هست که این مطلب رو مشاهده میکنند و از لحاظ استفاده تکراری هیچ محدودیتی نداره در ضمن لازمه بگم میتونین از این تخفیف برای محصولات تخفیف خورده (حراج) نیز استفاده […] نوشته 15 هزار تومان تخفیف بگیرید! اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
15 هزار تومان تخفیف بگیرید!
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بهترین بازی های واقعیت افزوده

بهترین بازی های واقعیت افزوده


بازی واقعیت افزوده چیست ؟ واقعیت افزوده یا این که Augmented Reality که به اختصار به آن AR نیز گفته می‌شود. تفاوت حقیقت افزوده در‌ این میباشد که هنگامی که شما در حال تجربه AR می باشید ، یک تصویر را در وضعیت حقیقی و واقعی می‌بینید. حقیقت افزوده مغایر حقیقت مجازی نیازی به عینک […] نوشته بهترین بازی های واقعیت افزوده اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بهترین بازی های واقعیت افزوده
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری گوشی آسیب می رساند؟


در این پست به برسی این سوال “ایا شارژر فندکی برای گوشی هوشمند مناسب است یا خیر” که احتمالا برای شما نیز پیش اماده میپردازیم… آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری گوشی آسیب می رساند؟ در کل میتوان گفت استفاده از شارژر فندکی در صورتی که از شارژر و همچنین کابل اصلی و مناسب […] نوشته آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری گوشی آسیب می رساند؟ اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری گوشی آسیب می رساند؟
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


چرا خرید اینترنتی ؟ | مزایای خرید اینترنتی نسب به سنتی


چرا باید از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم؟ راحتی؟ تحویل سریع؟ کیفیت بالا؟ اطلاع از جزئیات کالا؟ اینها همه هست و این همه ماجرا نیست؛ «قیمت ارزان‌تر» مهم‌ترین دلیل است! فرض کنید برای خرید یک پاوربانک انرجایزر راهی بازار شده اید. قطعا به اولین و شیک ترین فروشگاه کالای دیجیتال که در مسیر شما قرار […] نوشته چرا خرید اینترنتی ؟ | مزایای خرید اینترنتی نسب به سنتی اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
چرا خرید اینترنتی ؟ | مزایای خرید اینترنتی نسب به سنتی
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نینتندو سوییچ؛ سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ امریکا


نینتندو سوییچ چیه ؟ نینتندو سوییچ هفتمین کنسول خانگی شرکت نینتندو است که در سال 2016 میلادی رونمایی و یکسال بعد یعنی سال 2017 میلادی به صورت رسمی به بازار عرضه شده است این کنسول در ابتدا با نام نینتندو ان ایکس معرفی شده بود اما بعد ها تغییر نام پیدا کرد. نینتندو سوییچ یک […] نوشته نینتندو سوییچ؛ سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ امریکا اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
نینتندو سوییچ؛ سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ امریکا
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مدل های دستبند دخترانه دست ساز جدید

مدل های دستبند دخترانه دست ساز جدید


نوشته مدل های دستبند دخترانه دست ساز جدید اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
مدل های دستبند دخترانه دست ساز جدید
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


چرا کابل کنفی بهتر از کابل معمولی است ؟

چرا کابل کنفی بهتر از کابل معمولی است ؟


نوشته چرا کابل کنفی بهتر از کابل معمولی است ؟ اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
چرا کابل کنفی بهتر از کابل معمولی است ؟
فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Stronghold 3 برای Pc نشر گردو

بازی Stronghold 3 برای Pc نشر گردو


بازی Stronghold 3 (قلعه 3) یک بازی در سبک استراتژیک و مدیریتی میباشد این بازی محبوب در سال 2012 میلادی توسط شرکت FireFly Studios برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Stronghold 3 سومین نسخه اصلی از سری Stronghold میباشد و از گرافیک بهتر و واقعی تری نسبت به نسخه های قبلی این سری برخوردار است... هم اکنون میتوانید بازی Stronghold 3 (قلعه 3) نشر شرکتی گردو برای کامپیوتر را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید داستان، عکسها و تریلر جدید بازی Stronghold 3 را مشاهده کنید… نوشته بازی Stronghold 3 برای Pc نشر گردو اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Stronghold 3 برای Pc نشر گردو
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Rime برای کامپیوتر نشر Parnian

بازی Rime برای کامپیوتر نشر Parnian


بازی Rime (جزیره رایم) یک بازی در سبک ماجراجویی و معمایی با دوربین سوم شخص میباشد که در سال 2017 توسط شرکت Grey Box برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است داستان بازی رایم در مورد پسر جوانی میباشد که پس از غرق شدن کشتی اش در دریا، در یک جزیره مرموز و البته بسیار زیبا به هوش می اید و حال باید به کمک شما راه نجات از این جزیره ناشناخته را بیابد در طول بازی با حل کردن معماهای مختلف باید راه فرار از این جزیره را بیابید... هم اکنون میتوانید بازی Rime نسخه پرنیان را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید تریلر جدید، گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Rime را مشاهده کنید اگر از طرفداران بازیهای معمایی و ماجراجویی هستید حتما پیشنهاد میشود... نوشته بازی Rime برای کامپیوتر نشر Parnian اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Rime برای کامپیوتر نشر Parnian
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Pc

بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Pc


بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain (بازی متال گیر سولید 5 : درد شبح) یک بازی در سبک اکشن و مخفی کاری میباشد که در سال 2015 توسط شرکت Konami Digital Entertainment برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است محیط بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain بصورت جهان باز (Open World) میباشد و داستان ان در ادامه نسخه Ground Zeroes ساخته شده است. هم اکنون میتوانید بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain نسخه پرنیان را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید تریلر جدید، گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain را مشاهده کنید اگر نسخه های قبلی این بازی را تجربه کردید این نسخه نیز حتما پیشنهاد میشود... نوشته بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Pc اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Pc
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Dead Space 3 برای Pc نشر پرنیان

بازی Dead Space 3 برای Pc نشر پرنیان


بازی Dead Space 3 (فضای مرده 3) یک بازی در سبک اکشن و تیراندازی میباشد که در سال 2013 توسط شرکت Electronic Arts برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Dead Space 3، سومین نسخه رسمی از سری Dead Space میباشد که دارای سبکی ترسناک است و از بازیهای سبک ترس و وحشت محسوب میشود... هم اکنون میتوانید بازی Dead Space 3 (فضای مرده 3) نسخه پرنیان را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Dead Space 3 را مشاهده کنید اگر نسخه های قبلی این بازی را تجربه کردید این نسخه نیز حتما پیشنهاد میشود... نوشته بازی Dead Space 3 برای Pc نشر پرنیان اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Dead Space 3 برای Pc نشر پرنیان
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر پرنیان

بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر پرنیان


بازی Victor Vran (ویکتور وران) یک بازی در سبک اکشن و نقش افرینی بصورت ARPG میباشد که در سال 2015 توسط شرکت EuroVideo Medien برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Victor Vran، تنوع سلاح بالا و گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد اوری دارد و قطعا میتواند ساعتها شما را سرگرم کند... هم اکنون میتوانید بازی Victor Vran (ویکتور وران) نسخه پرنیان را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Victor Vran را مشاهده کنید اگر به بازیهای سبک RPG علاقه دارید حتما این بازی نیز پیشنهاد میشود. نوشته بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر پرنیان اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر پرنیان
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر Gerdoo

بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر Gerdoo


بازی Victor Vran (ویکتور وران) یک بازی در سبک اکشن و نقش افرینی بصورت ARPG میباشد که در سال 2015 توسط شرکت EuroVideo Medien برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Victor Vran، تنوع سلاح بالا و گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد اوری دارد و قطعا میتواند ساعتها شما را سرگرم کند... هم اکنون میتوانید بازی Victor Vran (ویکتور وران) نسخه گردو را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. در ادامه میتوانید گیم پلی، داستان و عکسهای بازی Victor Vran را مشاهده کنید اگر به بازیهای سبک RPG علاقه دارید حتما این بازی نیز پیشنهاد میشود. نوشته بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر Gerdoo اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Victor Vran برای کامپیوتر نشر Gerdoo
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Spec Ops The Line برای Pc نشر Gerdoo

بازی Spec Ops The Line برای Pc نشر Gerdoo


بازی Spec Ops The Line (عملیات اسپک: خط مرزی) یک بازی در سبک تیراندازی سوم شخص و اکشن میباشد که در سال 2012 توسط شرکت 2K Games برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Spec Ops The Line، دهمین نسخه از سری Spec Ops میباشد و میتوان از ان به عنوان یک نسخه بازسازی شده نیز نام برد. از ویژگی های جالب این نسخه میتوان به فارسی حرف زدن برخی از نیروهای بومی اشاره کرد همچنین بازی دارای سه پایان مختلف میباشد که تجربه هر یک از انها نیز خالی از لطف نیست... هم اکنون میتوانید بازی Spec Ops The Line (عملیات اسپک: خط مرزی) نسخه شرکتی گردو را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، داستان و گیم پلی بازی Spec Ops The Line لطفا ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Spec Ops The Line برای Pc نشر Gerdoo اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Spec Ops The Line برای Pc نشر Gerdoo
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر نشر Gerdoo

بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر نشر Gerdoo


بازی NBA 2K20 (بستکبال ان بی ای 2020) یک بازی در سبک ورزشی و شبیه ساز بستکبال میباشد که در سال 2019 توسط شرکت 2K برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی NBA 2K20 شبیه ساز کامل و واقع گرایانه ای از بستکبال میباشد که هر ساله شاهد نسخه جدید این سری بازی هستیم بازی NBA 2K20 از گرافیک، گیم پلی، صداگذاری و داستان جذابی برخوردار است و اگر طرافدار سری NBA 2K یا اصلا طرفدار سبک ورزشی هستید این بازی حتما پیشنهاد میشود. هم اکنون میتوانید بازی NBA 2K20 (بستکبال ان بی ای 2020) نسخه شرکتی گردو را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، تریلر جدید، داستان و گیم پلی بازی NBA 2K20 لطفا ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر نشر Gerdoo اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر نشر Gerdoo
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازی Medal of Honor Warfighter برای Pc

بازی Medal of Honor Warfighter برای Pc


بازی Medal of Honor Warfighter (مدال افتخار جنگجو) یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن میباشد که در سال 2012 توسط شرکت Electronic Arts برای پلتفرم Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی Medal of Honor Warfighter از سری بازیهای مدال افتخار میباشد که محبوبیت زیادی دارند و علاوه بر بهبود گیم پلی بازی در این نسخه میتوانید کاراکتر اصلی و یا اسلحه های خود را بصورت کامل سفارشی سازی کنید... هم اکنون میتوانید بازی Medal of Honor Warfighter (مدال افتخار جنگجو) نسخه شرکتی گردو را با مناسب ترین قیمت برای Pc از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، داستان و گیم پلی بازی Medal of Honor Warfighter لطفا ادامه مطلب را مشاهده فرمایید… نوشته بازی Medal of Honor Warfighter برای Pc اولین بار در فروشگاه اینترنتی استایل استور. پدیدار شد.
بازی Medal of Honor Warfighter برای Pc
محصولات – فروشگاه اینترنتی استایل استور

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 2


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

موضوعات مطالب


آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 68
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 27

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 19
    باردید دیروز باردید دیروز : 8
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 102
    بازدید ماه بازدید ماه : 241
    بازدید سال بازدید سال : 1,464
    بازدید کلی بازدید کلی : 27,200

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.142.42.215
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :